حفاظت در برابر ردیابی با کریو VPN

ترزا می وزیر بریتانیا طرح هایی را برای لایحه ضد تروریسم و امنیت ارائه داد که می توانست ارائه دهندگان سرویس اینترنت در بریتانیا را مجبور سازد تا آدرس IP را با کاربران شخصی متصل کنند و کاربران وب را فورا قابل پیگیری کنند.

SurfEasy VPN

خرید کریو : راهی برای مخفی ماندن

با خرید کریو از parsvpn.onlineآدرس IP شما یک آدرس دیجیتال است که تضمین می کند اطلاعات از اینترنت به مکان درستی برود، فقط به عنوان آدرس فیزیکی تضمین می کند که همه ایمیل های شما در خانه است. هر کامپیوتر یک آدرس IP منحصر به فرد دارد، به این معنی که هر کسی IP شما را بداند می تواند وقتی آنلاین هستید شما را پیگیری کند.

لایحه جدید به پلیس این قدرت را می دهد که این اطلاعات را ار ISP ها تقاضا کنند. خانم وزیر ادعا می کنند که این امنیت ملی را تقویت می کند اما طرفداران حفظ حریم خصوصی ادعا می کنند که این لایحه نقض حریم خصوصی شهروندان عادی است.بنابراین خرید کریو راه موثری است.

با این حال، راهی برای دور زدن ردیابی IP وجود دارد.

جلوگیری از ردیابی با خرید VPN

با خرید  SurfEasy VPN ، شما می توانید آدرس IP را در حالیکه آنلاین هستید پنهان کنید، به این معنی که نه توسط ISP، نه دولت و نه توسط وب سایت های شخصی قابل پیگیری نیستید.خرید VPN شما از از پیگری ها محفوظ میدارد. ما خرید VPN از parsvpn.onlineپیشنهاد میکنیم.

SurfEasy VPN به شما اجازه می دهد تا آدرس IP را از چندین موقعیت جهانی قرض بگیرید ، به این معنی که آدرس IP شما مخفی می ماند و فعالیت های آنلاین شما خصوصی باقی می ماند. همانطور که SurfEasy یک VPN بدون گزارش گیری است، ما هیچ اطلاعاتی در مورد مرور کردن یا تاریخچه دانلود از کاربران نگه نمی دارد.

همین امروز حفاظت از حریم خصوصی خود را با ثبت نام در surfeasy.com/register شروع کنید و به هیچ لایحه امنیتی ای اجازه ندهید که حقوق شما را نقض کنند.