با VPN می توان آدرس IP را مخفی کرد

میلیون ها دانلود کننده BitTorrent از پروکسی ها یا سرویس های VPN برای حفاظت از حریم خصوصی خود در طول دانلود کردن استفاده می کنند. این ابزارها فرصت ناشناس ماندن را بوسیله جایگزین کردن آدرس IP منطقه اقامت با سرویس حفظ حریم خصوصی فراهم می کند. اما آیا آنها واقعا کار می کنند؟ خوشبختانه ابزار استادانه ای برای فهمیدن آن پیدا شده است.

hide-ip-with-vpn

خرید VPN به جهت مخفی ماندن IP

خرید VPN و خرید کریو از سایت parsvpn.onlineبه منظو مخفی ماند IP انجام میگیرد. هر روزه میلیون ها نفر فایل ها را با استفاده از BitTorrent به اشتراک می گذارند، به طور مشتاقانه آدرس IP خود را در معرض بقیه افراد جهان قرار می دهند.

برای کسانی حفظ حریم خصوصی یک مسئله است، برای ارائه دهندگان VPN یا سرویس پروکسی تورنت ثبت نام می کنند. این خوب است، اما افراد پس از آن فراموش می کنند بررسی کنند که آیا سرویس آنها واقعا کار می کند، که همیشه این چنین نیست.

برخی کلاینت های تورنت ممکن است در برابر نشت ها آسیب پذیر باشند یا افراد فراموش می کنند کلاینت آنها را به درستی پیکربندی کنند، که ممکن است شامل تیک زدن چند چک باکس اضافی و غیر فعال کردن ویژگی هایی مانند DHT و PEX باشد.

بنابراین چطور بررسی کنید که آیا VPN و پروکسی شما به درستی کار می کند یا نه؟ در حالیکه به اندازه کافی آسان است که آدرس IP وب خود را از طریق یکی از بسیاری از سرویس های بررسی IP امتحان کنند، بررسی کردن آدرس IP که از طریق کلاینت تورنت شما منتشر شده است پیچیده تر است.

در اینجا تعدادی از سرویس ها وجود دارند که ابزار “torrent IP check” را عرضه می دارند اما در کل محدود به پاسخ ها از پیگیری کننده های HTTP شده است. خوشبختانه، پروژه جدید به مردم اجازه می دهد که آزادانه تر عمل کنند. برای خرید VPN و خرید کریو میتوانید به parsvpn.onlineمراجعه کنید

Doileak یک سرویس رایگان است که بررسی آدرس IP را برای نشت های کلی انجام می دهد.

پس از بارگزاری یک تورنت امتحانی ، به شما آی پی ای کلاینت تورنتی که با آن به دیگران متصل شده اید را نشان میدهد.علاوه بر یک پیگیری کننده HTTP، یک نسخه UDP نیز دارد که به عنوان پیگیری کننده UDP به احتمال زیاد برای نشت اطلاعات بسیار مهم است.

علاوه بر این، Doileak درخواست های مختلف DNS را که کلاینت تورنت شما در حال استفاده است را نیز گزارش می کند، که ممکن است همچنین لینک ضعیفی برای برخی باشد.

برگرفته از سایت parsvpn.net